Vil ikke sove - 12 mdr.

19. december 2007

Kategori:
Alder:
12 mdr.

Vil ikke sove - 12 mdr.

Hej Helen.

Tak for de gode svar du har givet mig sidst.

Emil som nu er et år om nogle dage har aldrig været glad for at sove og slet ikke i sin seng. Det er gået hen og er blevet et rigtig problem om aften.

Jeg ligger emil til at sove ved 20 tiden det går meget godt til tider. jeg ligger ham i han seng og holder ham lidt i hånden. men efter en time vågner han og vil bare ikke sove. han græder og græder og græder.

De sidste par måneder syntes jeg jeg har prøvet alt. har feks lagt mig ind til ham og holdt ham i hånden. og jeg har lagt noget af mit tøj ned til ham så der var en lugt af mig. har prøvet at give ham en flaske men det vil ...

Annonce

... han ikke ha, der er simpelthen ikke noget der virker.

Hvis jeg tager ham op og lægger ham hen til mig sover han lidt længere men lige så snart jeg ligger ham i hans seng vågner han og er dybt ulykkelig og han stopper ikke med at græde.
det skal lige liges at jeg ammer emil om natten men prøver at stoppe. men syntes det er svært når han vågner 10-12 gange om natten og græder, så er det så nemt lige at give ham noget bryst så jeg kan få sovet en time inden han vågner igen.

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, jeg hader når det bliver aften for ved det bliver en forfærdelig nat.

Håber du kan hjælpe mig, eller give mig nogle råd.

Hilsen Louise

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

Putning - 11 mdr.

1 år, mad og sove egen seng

Hej Helen, Lige lidt info om vores dreng. Han er en etårig, lattermild,...

19. april 2024 | Opdragelse | 12 mdr.

Temperament 12 mdr.

Kære Helen Vores søn på lidt over 1 år er gennem den sidste måned blevet...

30. marts 2024 | Amning | 14 mdr.

Ammestop nu

Kære Helen Jeg har en datter på knap 14 måneder, som stadig er meget...

27. marts 2024 | Udvikling | 11 mdr.

Rykker hår ud af hovedet

Hej Helen Min dreng bliver et år i april og han virker umiddelbar til at...

Annonce

Viden om børn:

Passiv rygning og børn

Små børn er særligt sårbare overfor passiv rygning, da deres organer endnu ikke er færdigudviklede.

Vi ved i dag at børn, som udsættes for passiv rygning, bliver oftere syge, og ofte også rammes hårdere af sygdomme. Børn, som udsættes for passiv rygning, har langt større risiko for at udvikle astmatisk bronkitis, astma, lungebetændelse og mellemørebetændelse.

Undersøgelser viser også at børn, som udsættes for passiv rygning i fostertilstanden og efter fødslen, vil...

Læs mere i Babylex

Suttekæde

En suttekæde er en kæde, som holder sutten ved barnet. Den fungerer ved at den sidder både på sutten og sættes fast i barnets tøj. Det kan være meget praktisk for forældrene, men kæden skal opfylde visse krav, for ikke at være farlig for barnet.

Sikkerhedsstyrelsen tester jævnligt suttekæder og det er desværre ikke alle suttekæder, der lever op til sikkerheden.

Det anbefales at:

- En kæde må ikke være mere end 22 cm lang, da barnet så kan få den...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Læs mere om Helens bog om børn og opdragelse, som giver dig praktiske råd til alt det, der er så svært.

Det siger medlemmerne ...

Der er ingen tvivl om at Helen er en sundhedsplejerske med hjertet på rette sted og det betyder meget for mig i perioder hvor jeg har været usikker på nogle ting.

Camilla Martin