Brev:
Vil ikke sove - 12 mdr.
19. december 2007
Alder:
12 mdr.
Vil ikke sove - 12 mdr.
Hej Helen.
Tak for de gode svar du har givet mig sidst.
Emil som nu er et år om nogle dage har aldrig været glad for at sove og slet ikke i sin seng. Det er gået hen og er blevet et rigtig problem om aften.
Jeg ligger emil til at sove ved 20 tiden det går meget godt til tider. jeg ligger ham i han seng og holder ham lidt i hånden. men efter en time vågner han og vil bare ikke sove. han græder og græder og græder.
De sidste par måneder syntes jeg jeg har prøvet alt. har feks lagt mig ind til ham og holdt ham i hånden. og jeg har lagt noget af mit tøj ned til ham så der var en lugt af mig. har prøvet at give ham en flaske men det vil han ikke ha, der er simpelthen ikke noget der virker.
Hvis jeg tager ham op og lægger ham hen til mig sover han lidt længere men lige så snart jeg ligger ham i hans seng vågner han og er dybt ulykkelig og han stopper ikke med at græde.
det skal lige liges at jeg ammer emil om natten men prøver at stoppe. men syntes det er svært når han vågner 10-12 gange om natten og græder, så er det så nemt lige at give ham noget bryst så jeg kan få sovet en time inden han vågner igen.
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, jeg hader når det bliver aften for ved det bliver en forfærdelig nat.
Håber du kan hjælpe mig, eller give mig nogle råd.
Hilsen Louise