Brev:
Mad og lære at falde i søvn selv
4. maj 2007
Alder:
10 mdr.
Mad og lære at falde i søvn selv
Hej Helen
Jeg er lidt i tvivl om hvor meget jeg stadig behøver at amme. Mine børn er 10½ mdr. Jeg ammer dem til natten og hvis de vågner i løbet af natten. Min datter vågner ikke altid, så nogle dage får hun kun bryst en gang i døgnet. De får ikke noget mme men sødmælk i mad.
Er der nogle gode metoder til hvordan man lærer dem at falde i søvn selv. Jeg ammer dem i søvn, men nu er det vist ved at være på tide at også andre kan overtage denne opgave.
Med venlig hilsen
Tine