Brev:
Dreng på 4 uger
26. marts 2007
Alder:
1 mdr.
Dreng på 4 uger
Hejsa Helen
Jeg har en dreng på 4 uger. Han har svært ved at falde i søvn selv. Med det mener jeg at den eneste måde han falder i søvn på, er hvis vi går en tur med ham i barnevognen.
Om natten sover han i vores seng, og falder i søvn efter hver amning, så der er det intet problem.
Har du et godt råd til hvordan vi "lærer" ham at falde i søvn af sig selv. Min kæreste rejser meget pga. hans job, så jeg frygter lidt, når det bliver min tur til at gå tur sent om aftenen :O)
Engang imellem hjælper det at svinge ham i liften, men ikke altid. Jeg har prøvet at ligge ham i hans egen seng om dagen, men han skriger bare mere og mere. Jo mere træt han bliver jo mere ulykkelig bliver han.
Håber det bliver bedre med alderen.