Brev:
Vi er så trætte
2. september 2006
Alder:
1 mdr.
Vi er så trætte
Hej
Efter at have prøvet næsten alt, tror jeg er vi nu ved at være lidt opgivende og meget meget trætte og udkørte!
Vores dreng på 7 uger sover meget dårligt om natten. Han blir puttet kl. ca. 20.30 efter flaske plus amning, så han er godt mæt. Han sover så ca. 2-3 timer hvis vi er heldige. Derefter vågner han hver eller hver anden time resten af natten, hvor han sover meget uroligt og meget af tiden kaster han hovedet fra side til side og grynter/klynker.
Vi har prøvet zoneterapi, mylicondråber og supplere med flaske hvis det var fordi han ikke var mæt (jeg ammer med ammebrikker), men ingenting virker...
Min mand og jeg og bestemt også drengen er meget trætte om dagen, men her kan han heller ikke finde ro andet end ½ time ad gangen og er meget vågen her også...
Jeg kan simpelthen ikke gennemskue, hvad det er der gør han ikke kan sove mere... Er det mon noget han vokser fra? For det er rimeligt uoverskueligt at tænke på, hvis det blir ved sådan her.... Har du et bud på hvorfor han ikke kan sove?...
Venlig hilsen en meget træt familie....