Brev:
Hvor meget skal min datter sove?
12. februar 2024
Alder:
10 mdr.
Hvor meget skal min datter sove?
Hej Helen
Jeg har en datter, som er 10 måneder gammel. Hvor meget skal hun sove om dagen?
Hun sover lige nu to lure dagligt, begge lurer varer ca. 1.5 time, men vi har meget svært ved at få hende til at sove om aftenen. Nogen gange kan det tage en time eller mere, før hun falder i søvn.
Sover hun for meget? Jeg har hørt, at man ikke skal vække børn fra deres middagslur, men hvad skal vi så gøre? Og kan du evt. sende en dagsplan, som du tænker, at den kan se ud nu, hvor hun er 10 måneder gammel?
På forhånd tak!
Hilsen
Lillepigens mor