Brev:
Skiftes til at putte og for meget snak
12. august 2023
Alder:
10 mdr.
Skiftes til at putte og for meget snak
Hej Helen
Tak for al din hjælp indtil nu :)
Det går stille og roligt bedre med putningen, og vi er blevet bedre til at ramme "søvn-toget", men nogen gange kan det stadig tage rigtig lang tid. Nu er vi begyndt at gå kortvarigt ud, og det accepterer han de fleste gange faktisk også fint. Han er ikke ked af det, men kan ligge vågen i længere tid og ofte rejser han sig igen og igen, tumler rundt og virker til slet ikke at kunne finde ro. Vi kan begge mærke, at vi ender med at blive lidt frustrerede, når putningen trækker ud og vi har derfor prøvet at skiftes. Men er det okay? Altså er det okay, at vi skiftes til at gå ind til vores dreng, eller er det bedst, at det er den samme, som putter, som også går frem og tilbage?
Og et andet spørgsmål: Hvor meget må vi tale med ham? Er det bedst, at vi bare går ind uden at sige noget eller er det okay at tale lidt med ham. Kan for meget snak forstyrre ham?
Tak for dine råd :)
Hilsen
de mindre trætte forældre