Opdate på flaske og søvn

25. maj 2018

Kategori:
Alder:
4 mdr.

Opdate på flaske og søvn

Hej Helen.

Tak for din super gode besvarelse på vores Problematik med vores lille søn. Dejligt man altid kan få hjælp ved dig og en rigtig god Hjælp.

Vi tog til ørelægen og han havde massiv væske På ørerne især det ene. Få dage efter fik han mellemørebetændelse og trommehinden sprang på det ene øre. Vi følges nu hos ørelægen og skal ses igen i juni Og igen i august. Så nu er der en plan.

Vi er startet zoneterapi op for at booste hans Immunsystem.

Han er startet op med 1 flaske om dagen, ...

Annonce

... hvilket Han nu gerne vil tage. Så det går meget fremad syntes vi. Dog har jeg lige 2 spørgsmål.

1: skal han have afføring hver dag nu han får 1 flaske om dagen? Han plejer på amning at
Have hver 4 dag?

2: nu er natterytme ved at indfinde sig med Amning 1-2 gange om natten.
Er dette forventelig rytme?

Vi vil fortælle dig blot som opdate at vores den Store dreng har det rigtig godt og alle de ‘små Udfordringer’ han havde som baby/lille barn Med søvn/sygdom mm er helt væk.

Med venlig hilsen
Mie.

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Gogsig barfodssko - De første og eneste sko dit barn behøver

Har du nogensinde tænkt over, at næsten alle børn bliver født platfodet? De fleste børn lærer faktisk bedst at gå, når de går på bare fødder.

Den bedste måde at styrke deres svang, sener og muskler i foden er gennem denne naturlige tilgang.
Det var bland andet den indsigt, der ...

Læs mere her

2. maj 2024 | Kost og ernæring | 5 mdr.

Sveskemos - hvor meget?

Kære Helen Vores datter er 5 måneder gammel, og hun har ofte problemer med...

Give MME uden at opvarme det?

Hej Helen Nu hvor det er blevet varmere og bedre vejr, så vil jeg gerne...

5.5 måned og mangler appetit

Hej Helen. Jeg skriver til dig, fordi jeg er bekymret for min søns appetit....

5. april 2024 | Amning | 3 mdr.

Løbe når man ammer

Hej Helen. Min kæreste og jeg har den dejligste pige på knap 3 måneder, og...

Lære at drikke vand

Hej Helen. Jeg har en søn på 5½ måned, som er begyndt med skemad. Han får...

Annonce

Viden om børn:

Vugge - vugning, bevægelse

At blive vugget, vippet og bevæget er med til at stimulere det lille barns vestibulærsans, også kaldet labyrintsans. Denne sans udvikles tidligt i graviditeten, og det ufødte barn får stimuleret denne sans, når moderen bevæger sig rundt. Når den gravide mor går omkring, så bliver barnet naturligt vugget og bevæget i livmoderen.

Det indre øre består af to dele: Balanceorganet og sneglen (Cochlea). Disse to dele kaldes med en fællesbetegnelse for labyrinten. Balanceorganet består...

Læs mere i Babylex

Svangerskabsforgiftning

Svangerskabsforgiftning kaldes også for Preeklampsi og eklampsi. Man ved ikke præcist, hvorfor svangerskabsforgiftning opstår.

Sygdommen medfører at væskemængden i kroppen forøges, at der udskilles protein med urinen og at blodtrykket stiger. Det kan være lette symptomer, som opdages ved en rutinekontrol hos egen læge eller ved jordemoder, men der kan også være svære tilfælde, hvor kvinden oplever hovedpine, flimren for øjnene, overfølsomhed for lys, kvalme, opkastninger og...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Læs mere om Helens bog om amning og flaske, hjæper dig med at få et mæt og tilfreds barn.

Det siger medlemmerne ...

Kære Helen

Tusind tusind tak for dine mange professionelle og anvendelige svar. De har været os til rigtig stor gavn og hjulpet til at stå på egne ben.

Tak for denne brevkasse, som er fantastisk

Hilsen Theas mor og far