Brev:
Vågner efter 45 minutter - nok søvn?
2. juni 2017
Alder:
6 mdr.
Vågner efter 45 minutter - nok søvn?
Hej Helen.
Når vores dreng vågner efter f.eks 45 min i barnevognen og vi lykkedes med at få ham viderer i søvnen efter en kort opvågning / så vågner han igen efter 45 min / hvordan lærer han på denne måde at komme over den korte opvågning? Og hvornår ved man at han er frisk nok til at komme op?
Om natten kører han tit 1,5 time mellem opvågningerne. Fra han bliver lagt tilbage i sin seng til han vågner igen går der ca 1,5 time - er dette også en let opvågning der drille ham?? Og hvad kan vi gøre??
Hilsen