Brev:
Undgå mad om natten
15. maj 2017
Alder:
6 mdr.
Undgå mad om natten
Hej Helen
Vi har en dejlig dreng som spiser godt.
Han for 6-750 ml modermælkserstatning i døgnet og 3 x grød.
Men vågner stadig 2 x om natten hvor han spiser 2 flasker a 160 ml.
Hvad kan vi gøre i løbet af dagen for at fylde hans mave mere op så vi undgår at han er så sulten om natten?
Vi ved selvfølgelig godt at det er helt ok at vi skal op om natten, men tænker bare mere om vi kan sørge for at han er godt spist af i løbet af dagen.
På forhånd tak ☺