Brev:
Putning og søvn - 5 mdr.
8. februar 2017
Alder:
5 mdr.
Putning og søvn - 5 mdr.
Kære Helen!
Min dejlige datter er nu blevet 5 måneder og udvikler sig rigtig flot. Dog vil hun kun falde i søvn når man vugger med hende på armen og hun sover videre i min favn.
Om natten sover hun ved siden af mig i sengen og vågner da ofte for at bruge mig som sut... Hun vil slet ikke have en narresut.
Det kan jo ikke blive ved og jeg får ofte at vide at det er lidt noget pjat. Så nu er jeg begyndt at putte hende i barnevogn med sin klud selvom jeg tror hun er ligeglad med kluden.
Jeg sidder ved hende og nusser og siger beroligere lyde og det samme gør jeg om aftenen. Hun græder når hun bliver puttet, nogen gange et par minutter og nogen gange en halv time. Men er det i orden?
Hun græder jo sig selv i søvn og selvom jeg trøster hende så græder hun jo alligevel.
Hun kigger på mig som om jeg virkelig svigter hende, og så kommer jeg i tvivl om det jeg gør!
Jeg vil for alt i verden ikke skade hende men hun skal i dagpleje om 3 måneder.
Venlig hilsen
Nanna