Brev:
Vågner hver 3. time om natten
2. juli 2016
Alder:
6 mdr.
Vågner hver 3. time om natten
Hej Helen
Tak for dit tidligere svar! Nu har vi fået styr på hans daglige lure og skemaden er godt oppe at køre, men vi har nu problemer med mange opvågninger i løbet af natten :(
Vores dag ser nogenlunde sådan ud:
- Kl. 7 står op, Skiftes og får tøj på
- Kl. Ca. 7.30 havre grød
- Kl. 9 Ammes og puttes til 1. Lur
- Kl. Ca. 10.30 vågner han, bliver skiftet og får lidt frugt mos + frugt til hånden
- Kl. 12 får han frokost i form af øllebrød eller mos
- Kl. 13 skiftes Ammes og puttes til 2. Lur
- Kl. Ca. 14.30 vågner, skiftes og får lidt frugtmos + frugt til hånden
- Kl. 16 puttes til powernap
- Kl. 17.30 aftensmad i form af grøntmos med tilbehør
- Kl. 19-19.30 Skiftes, Ammes og bliver puttet til natten
- Kl. Ca. 22 drømmeamning og så går jeg i seng (hvis ikke jeg gør det her så vågner han helt om omkring 22.30, jeg har før kunne drømmeamme kl. 23 uden problemer)
- Kl. Ca. 1 vågner han
- Kl. Ca. 4 vågner han
- Kl. Ca. 5.30 vågner han
De gange han vågner i løbet af natten prøver jeg at amme ham, men han spiser meget kort og så gider han egentlig ikke mere, så tror ikke det er pga. Sult at han vågner. Han har før kunne sove 5-6 timer i et stræk uden problemer med de sidste 6 dage har det været som ovenstående 😞
Hvad kan årsagen være til dette, og hvad kan jeg gøre eller ændre for at forbedre det?
Med venlig hilsen
Marie