Brev:
Sove rutiner
1. januar 2016
Alder:
6 mdr.
Sove rutiner
Kære Helen
Min datter på snart 6 mdr sover ikke ret meget. Det er som om hun har svært ved at give slip til søvnen. om natten sover hun 6-7 timer med 2-3 ammninger, og nogle dage sover hun kun meget få og korte lurer.
Når hun så endelig falder i søvn er det altid ved brystet. Altså hun bliver stadig ammet i søvn. Skal jeg lave nogle andre vaner snart i forhold til at kunne lægge hende i sengen og hun selv kan falde i søvn?
Mange hilsner
S