Brev:
Vågner op og snakker om natten
13. november 2015
Alder:
6 mdr.
Vågner op og snakker om natten
Hej Helen
Jeg har fulgt dine råd og synes faktisk vi har fået en roligere nat, hvilket er rigtig skønt :-)
Dog vågner han omkring kl 2 og virker lysvågen. Han bliver ikke ked af det men ligger og siger alle de forskellige lyde han kan finde på, leger med sutten, sutter på strømperne og ellers bare møfler rundt i sengen.
Hvad skal jeg gøre i sådan en situation? Har forsøgt at give ham mælk, men det virker ikke som om det er grunden. Han tager ganske lidt, men ikke noget af betydning (20-30 ml). Det tager ofte en times tid inden jeg kan få ham til at falde til ro igen. Har både prøvet at berolige ham med det samme og har også prøvet at lade ham ligge da han jo ikke er ked af det, men så fortsætter han bare sin lille fest.
Tænker du det går over af sig selv igen eller kan man på nogen måde gøre noget?
Med venlig hilsen
Louise