Brev:
Natteravn - 6 mdr.
4. september 2015
Alder:
6 mdr.
Natteravn - 6 mdr.
Hej Helen.
Som nævnt i min tidligere breve sover min dreng meget uroligt om natten. Vi har heldigvis fundet ud af at det hjælper at slippe ham om dagen så sover han bedre. Men af en eller anden årsag, vil han ikke svøbes når han bliver puttet om aften. Han ligger ret uroligt og mosler rundt både med arme og ben. Vi har en sengeslange omkring ham i hans seng så han er pakket lidt ind, men han ligger både med arme og ben og på kanten af og til. Men nu er jeg kommet i tvivl om om det er bedst at fjerne slange igen, så han har mere plads at møve sig rundt på?
Hertil er jeg også begyndt at spekulere på om han skal ind på sit eget værelse og sove. For nogen gange er jeg i tvivl om jeg regerer for hurtigt, ved at tage ham op eller give ham mad når han ligger og mosler rundt eller give lyd fra sig om natten. Så tænkte at det måske kunne være bedre hvis han sover på sit eget værelse og jeg først reagerer når han er rigtig er vågen?!
Med venlig hilsen
en meget træt mor