Brev:
Søvn - 3 eller 2 lure?
16. marts 2015
Alder:
5 mdr.
Søvn - 3 eller 2 lure?
Hej Helen
Tak for en meget brug bar brevkassse:-)
Vi har dreng på 5½ mdr. har sovet 3 lur modellen siden mdr. men lige nu sover han 20 min formiddag (før 1½time) 25 eftermiddag (2timer før) og 20 powernap sidst på dagen.
Og de fleste nætter sover han også meget dårligt.
Vores egen sp siger vi skal tage en lur fra ham. Vil gerne høre din mening.
Mange hilsner
En meget TRÆT mor