Brev:
Længere lure og længere nætter
8. december 2014
Alder:
7 mdr.
Længere lure og længere nætter
Hej Helen.
Vil lige hører dig. Vores datter er nu lige knap 7 måneder og vil hører hvad der evt kunne gøres ved at hun kunne sove længere lure og også sove længere om natten...
For tiden sover hun om natten et sted mellem 3 og 6 timer. sjældent de 6. og om dagen sover hun mest de 45 min til 1½ time. enkelte gange op til 2 2½ time.
Hun er begyndt at kravle og får grød så vidt det er muligt.
Spørger om dette da min kæreste jeg godt kan mærke på hende at det bliver hårdere og hårdere for hende ikke at sove så meget, mest fordi hun stadig ammer men også gerne helst vil fortsætte med at gøre dette..
Hun er ligeledes startet i vuggestue hvor vi er igang med stille og rolig indkøring hvor vi er til stede det første stykke tid og så forlader stuen noget tid så de kan hente os hvis hun bliver ked af det og ikke kan trøstes..
Med venlig hilsen
Herlevvitten