Brev:
Vågner grædende om natten
8. december 2014
Alder:
10 mdr.
Vågner grædende om natten
Hej Helen,
Tusind tak for dine tidligere svar. Vores datter beder nu ikke længere om bryst mere end ved sengetid og en gang før midnat. Efter amning ved sengetid falder hun selv hurtigt i søvn og sover omkring 3,5-5 timer, før hun vågner igen.
Fra at sove godt om natten og kun vågne få gange for at få hjælp til at finde sutten, er hun desværre begyndt på ikke at ville sove fra omkring midnat og et par timer frem. Hun græder, og kun jeg kan trøste hende. Det er som om, hun gør alt, hvad hun kan for at holde sig vågen. Hun stopper med at græde, hvis jeg går rundt med hende eller, hvis vi sætter os på gulvet og leger med hendes legetøj.
Det er bestemt ikke en holdbar situation, da vi alle har brug for vores søvn for at kunne fungere om dagen. Hvad er dine bedste råd?
Hilsen