Brev:
Vågner med 1-1.5 timers interval om natten
10. november 2014
Alder:
12 mdr.
Vågner med 1-1.5 timers interval om natten
Hej Helen
Jeg har tidligere skrevet til dig ang. denne udfordring, som jeg/vi har derhjemme med vores datter på 12 måneder.
Efter hun er kommet i seng og har sovet max 2 timer, så begynder hun har "vågne" med 1-1½ timers intervaller, hvor hun sidder/står op i sengen og er ked af det.
Jeg prøver, at vente lidt med at komme ind til hende, som du har skrevet, men hun bliver blot ved. Når jeg så kommer ind til hende, kan jeg ikke få lov til at ligge hende ned. Hun stritter meget i mod, og bliver mere ulykkelig, hvis jeg får hende lagt ned. Det eneste som stadig virker er at tage hende op og amme hende lidt.
Jeg tænker, hvordan jeg få hende videre i søvn uden at tage hende op, når hun bliver så ulykkelig og enten afviser mig eller klammer sig til mig.
Min plan er at projekt stop amning helt starter torsdag, så jeg kunne godt bruge lidt råd til, hvordan jeg skal håndtere hende om natten, når hun reagere således.
Yderligere skal jeg lige tilføje, at hun ikke har spist vildt meget de sidste 1-2 uger pga. sygdom/tænder, og hun spiser stadig ikke den mængde, som vil gøre hende mæt hele natten igennem.
Med venlig hilsen
En meget træt mor