Brev:
Korte middagslure
15. april 2014
Alder:
5 mdr.
Korte middagslure
Kære Helen.
Tak for dit svar på mit sidste lange brev, der var helt bestemt nogle rigtig gode ting jeg vil indføre i vores dag.
Mht. min søns søvn og at han vågner efter en time. Når han sover sin middagslur og vågner efter en time, skal jeg så bare acceptere det og tage ham op eller skal jeg blive ved med at prøve at få ham til at sove videre? Somme tider bruger jeg op til 30 min på at få ham til at sove videre. Jeg har en ide om at det er bedst for ham at have en længere lur der midt på dagen, men det er måske ikke så vigtigt? Er han bare ikke træt?
Hvis jeg bare skal lade ham nøjedes med en times tid, skal jeg så stadig holde fast i dine anbefalede amme og skemads-tider? Eller skal jeg så tilpasse det så det er efter hans lur at han får mos/grød?
På forhånd mange tak!
Hilsen
Den trætte mor