Brev:
Vil ikke spise eller sove
5. december 2004
Alder:
12 mdr.
Vil ikke spise eller sove
Nichlas bliver 1 år her den 17 dec. Han har i en uge nu ikke spist eller drukket ret meget.
Bliver faktisk helt hysterisk når han bliver tilbudt mad og selv hans natflaske nægter han.
Han er også begyndt at vågne om natten og skrige længe, og vi kan ikke trøste ham før han selv falder i søvn igen. Dette varer tit 1-1½ time.
Vi er godt trætte hele familien hva pokker stiller vi op
Gitte