Brev:
Puttes i barnevognen
17. december 2013
Alder:
7 mdr.
Puttes i barnevognen
Kære Helen
Tak for dit svar. Som altid giver det stof til eftertanke :)
Jeg har selv tænkt på det her med formiddags-flasken, at den skal væk og så er det jo helt oplagt at øve det der med at blive puttet i barnevognen.
Jeg får helt ondt i maven ved tanken fordi jeg frygter det ikke vil gå godt. Da han var helt lille og ny kunne han ikke trilles i søvn i barnevognen, i hvert fald ikke hvis han havde sovet 1/2 time (i vognen hvor han blev lagt sovende) og vågnede. Måske det ikke er det samme som at blive puttet, når man skal starte med at sove? Hvordan skal jeg gribe det an? ...
...
Som det er nu, så får han flasken når han har været vågen omkring 2 1/2-3 timer og falder ofte hurtigt i søvn (mens han spiser, eller med sutten i mine arme). Så udfra det må man konkludere at han er træt nok til at sove. Han bruger sut og har en nusseklud, som han altid har sovet med.
Har mailer lidt med vores dagplejemor og hun skriver, at det vil være dejligt for alle, hvis han kan sove i barnevognen uden at den skal trilles. Så jeg vil være rigtig ked af det, hvis jeg må sige til hende, at det kan han ikke.
Glæder mig til (endnu engang) at høre dine tanker.
Venlig hilsen
Lene