Brev:
Urolig søvn - 4 mdr.
28. oktober 2013
Alder:
4 mdr.
Urolig søvn - 4 mdr.
Hej Helen!
Jeg håber, at du kan hjælpe, er første gang jeg stiller spørgsmål, men besøger ofte siden:)
Vores søn Alexander på fire mrd. Har altid været utrolig nem at putte om aftenen, han bliver lagt mellem 19.30-20.00 og falder i søvn i egen seng. Han har sovet igennem siden han var ca 8 uger, uden mad eller noget.. Den sidste periode han han vågnet kl ca 2-3 stykker om natten og sover herefter meget uroligt, han spjætter, kaster hovedet fra side til side, kan klynke lidt og taber sutten.. Ofte vågner han ikke, og er meget glad når han giver lyd fra sig kl ca 6, når han bliver sulten.. Vi får næsten ikke sovet for tiden, fordi den unge mand larmer sådan, tror du dette er en fase eller?
Han spiser 5 flasker om dagen MME og tager mellem 170-230 ml pr gang, han sover godt om dagen og han er rigtig god til at melde sig til måltiderne.. Han er aktiv og han er meget social. Vi har alt i alt et super nemt og dejligt barn - men overskudet er lidt småt, da natten er blevet noget roderi!
Håber du kan hjælpe:)
Med venlig hilsen
Mie