Brev:
Søvn problemer 1 år forsat
27. juni 2013
Alder:
12 mdr.
Søvn problemer 1 år forsat
Hej Helen
Tak for dit meget gode svar angående min søns søvnproblemer. Der er lige et par deltaljer som jeg er lidt i tvivl om.
Problemet er som tidligere beskrevet, at han står op senest kl 05 og som du konkluderede sover for meget om dagen. Det jeg er meget i tvivl om, er om du også mener vi skal rykke hans putte aftenstidspunkt med 15 min?
Min søn bliver altid puttet kl 20, efter bad og aftensgrød. Han er meget træt på det tidspunkt. Ligeledes er jeg i tvivl om hvordan jeg får rykket hans søvn med 15 min om morgenen? Han står op i sengen og råber. Han vil op selvom han ikke virker særlig frisk. Han sover pt i soveværelset med mig, hans far sover andet sted da han snorker meget og jeg er bange for at far vækker ham. Jeg sover selv meget let, og tror også set er tilfældet for min søn.
Skal vi flytte ham til eget værelse? Og hvis vi flytter ham, skal jeg så stadig tage ham op kl 05? Har prøvet at ligge ham ned og putte ham det virker ikke. Har prøvet at tage ham i sengen kl 05 , også uden held.
Glæder mig til dit kvalificerede input,
Med venlig hilsen
Rikke