Brev:
Søvn 10 mrd
19. maj 2013
Alder:
10 mdr.
Søvn 10 mrd
Hej Helen.
Min søn på 10 1/2 mrd vågner næsten hver nat mellem 4-5, hvor han er meget urolig og svær at få til at sove igen. Han bliver ikke ammet mere, men bruger sut.
Vi har prøvet at bruge beroligende ord, sut, vand, putte med dyner. Hvordan trækker vi tiden så han sover længere? Det er svært at få vores familie til at hænge sammen når han vågner så tidlig.
Hilsen Rikke