Brev:
Afhængig af sut om natten
6. maj 2013
Alder:
9 mdr.
Afhængig af sut om natten
Kære Helen
Vi kæmper fortsat med rigtig mange opvågninger om natten. Nogle nætter "kun" 3 gange, andre hver time. Jeg har prøvet mange forskellige ting- eks. at sove i samme seng, hvilket hjælper på noget af problemet. De første opvågninger skyldes dog at hun taber sutten, så vil høre om du har nogle konkrete råd til, hvordan vi vænner hende af med denne afhængighed? Skal jeg eks trøste hende i mine arme og acceptere at hun græder? Er selv så træt at jeg endnu ikke har magtet at forsøge men det er lidt en ond cirkel
Jeg ved hun er i seperationsfasen men hvor længe skal man forvente det varer? Min egen fornemmelse er at det har varet næsten 4 mdr nu og det er det der påvirker søvnen så negativt.
Kærlig hilsen
en efterhånden meeeget træt mor