Brev:
Afvænning af sut - 4 mdr.
3. april 2013
Alder:
4 mdr.
Afvænning af sut - 4 mdr.
Hej Helen.
Tak for dit svar vedr. Vores datters mange opvågninger om natten. Vi er enige med dig i at det er sutten der er et problem. Men det er jo lettere sagt end gjort.
Hun græder jo hver gang hun vågner og jeg synes det er svært at få hende til at falde til ro igen og opgiver til sidst og giver hende sutten. Har nemlig forsøgt før at fjerne den.
Man står jo selv der med meget lidt overskud og vil bare gerne ind i sin egen seng igen og undgå at hun ikke vågner alt for meget.
Hvor lang tid tror du det vil tage at afvænne hende fra sutten? Og kan man godt lade hende falde i søvn med den og stadig bruge den til trøst? For hun er virkelig svær at trøste nogen gange.
Ang. Slee bee og barnevogn... begge dele er forsøgt men vi har en meget varm pige og selvom hun ikke har ret meget tøj på, så får hun det for varmt i disse ting indenfor.
Tror dog jeg vil forsøge barnevognen igen i nat og så lade hende have en dyne på og skrue lidt ned for varmen.
Håber du endnu en gang kan hjælpe :-)
Hilsen H