Brev:
Søvn zombie del 2
1. april 2013
Alder:
9 mdr.
Søvn zombie del 2
Hej Helen
Tak for svaret sidst, jeg prøver virkelig at følge dine råd!
Jeg har siden sidst flyttet min datter ind på hendes værelse og skåret amningen væk inden formiddags luren og følger din dagsplan fra din bog om mad til børn på 9 mdr. MEN nu nærmer de 10 mdr sig og amningen ved middagsluren skal væk også nu hvor hun om 1 mdr starter i dagpleje. Siden jeg skar den 1 amning væk sover hun lidt dårligere om natten :( hendes lure er blevet meget bedre, men ser ikke så meget fremgang om natten :(
Om aftenen ammes hun 19.30-20 og sover lige fra 30 min til 3 timer? Hun vil have mad ved en 00-01 tiden og det er irriterende for hun spiser meget om dagen og får rigeligt med vand. Efter lidt mælk sover hun til ca 2 tiden og vil have mere!!!! Jeg giver op og tager hende ind i min seng og lader hende sutte hvorefter jeg sover. Resten af natten "passer" hun sig selv ved buffeten og vi står op ca 6.15-6.45 det er jo ikke smart men for hunden jeg mangler overskud til at tage kampen op, hvad gør jeg? Min kæreste har prøvet at hjælpe, men det bliver hun endnu mere ked af de gange hun vågner!
Jeg prøver at amme hende om aftenen og ligge hende inden hun ammes i søvn, men så begynder hun at græde med det samme. Gad godt jeg kun ligge hende og så sov hun i mange timer !? Men hvordan?
Det skal lige siges at om dagen kan jeg nu ligge hende i barnevognen og vippe/små trille frem og tilbage i 5 min og så sover hun så skal ikke længere ud at gå! ;) succes! Skal vognen i gang om natten for at lære hende det?
Hilsen EVG