Brev:
Puttes af far - 4 mdr.
28. januar 2013
Alder:
4 mdr.
Puttes af far - 4 mdr.
Hej Helen
Igen tusind tak for alle dine gode og behjælpelige råd! Det er så utrolig dejligt at få nogle konkrete råd ;-)
Jeg har lige et spørgsmål omkring puting (meget handler om søvn hjemme hos os;-)) Men min kæreste har nu barsel sammen med mig i 3 måneder og har efterfølgende 3 måneder alene med vores lille dreng, hvilket er helt fantastisk! vi vil rigtig gerne i gang med at kunne deles om putningen, så min kæreste kan komme mere på banen om aftenen og om natten, hvor det hidtil kun har været mig der har puttet osv.
Vores lille dreng får flaske og er vant til ar far giver mad, far er også med under aften ritualet som består af bad og babymassage efterfuldt af flaske i sengen. Det er som regel mig som giver flasken og han forlader soverværelset der. Når vi har prøvet at "bytte" bliver lille manden meget ked af det og holder først op med at græde, hvis jeg "tager over", hvilket jeg ikke ønsker, da både jeg og min kæreste bliver frustreret.
Hvordan kan vi på nænsomvis "introducere" at far putter måske hver anden aften? eller skal vi bare acceptere at det mest er mig lillemanden føler sig tryg hos??
Vi vil være meget taknemmelig for dine råd.
På forhånd tusind tak
Lina