Brev:
Putning
20. oktober 2012
Alder:
10 mdr.
Putning
Hej Helen.
Jeg skriver til dig, fordi vi har fået et problem med putningen i løbet af dagen, nogle gange også om aftenen.
Sirius er næsten 10 mrd. gammel, sover ved siden af min seng i sin egen seng, og det er bare virkelig godt, fordi det har givet ro om natten - tak for det råd.
Men når jeg putter ham, så vender han sig om på maven lige når han er ved at falde i søvn, så kan han slet ikke finde ro, og rejser sig op.
Jeg fortæller ham, at han skal sove, og vender ham om igen. Jeg har prøvet at holde ham lidt, men så går han helt i selvsving. Nogle gange tager jeg ham op, og holder ham til at igen er faldet til ro, og så prøver jeg igen.
Vi har faste putteritualer.
Nogle gange er jeg nødt til at tage ham op, tager ham med ind i stuen, og lade ham falde i søvn hos mig, og så lægge ham i sengen. Her vågner han lidt op, skriger og er ked af det, men så kan jeg nøjes med at lægge en hånd på hans brystkasse, og så falder han til ro og sover igen. Dette er om dagen, aldrig om aftenen.
Jeg kan regne ud, at han har problemer med ikke at være tryg, vil ikke sove fordi jeg måske forsvinder, men hvordan hjælper jeg ham?
Hilsen
Tina og Sirius