Brev:
Fast soverytme i vuggestuen
12. oktober 2012
Alder:
11 mdr.
Fast soverytme i vuggestuen
Hej Helen
Vores datter er faldet godt til i vuggestuen og har gået der lidt over en måned.
Hun sover nu en halv time om morgenen som er fint, men kun 45-60 min. til middag.
Du skrev sidst i dit svar det var vigtigt med længere lure og det får hun ikke endnu:o(
Mit spørgsmål: Hvor lang tid går der før hun får en fast soverytme i vuggestuen?
Hilsen Linda