Brev:
Vågen om natten
13. september 2012
Alder:
1 mdr.
Vågen om natten
Kære Helen,
Min datter er 6 uger og trives godt, men hun er meget vågen om natten. Hun bliver typisk ammet omkring midnat og igen midt på natten mellem kl. 3-5 og tidlig morgen kl. 6-7, som regel 3 timer mellem hver amning.
Mit problem er at hun er vågen 1-1,5 time efter hver amning om natten (ligesom om dagen)? Er det normalt? Eller hvad kan jeg gøre for at hun lærer at nat er nat, og at hun skal sove igen lige efter amningen (fremfor at holde sin trætte mor vågen)?
Håber du kan hjælpe.
Med venlig hilsen
nybagt mor