Brev:
Tremmeseng
28. august 2012
Alder:
12 mdr.
Tremmeseng
Hej Helen!
Min søn bliver et år i denne uge, - slet ikke til at forstå.... Nåh, men han er en fantastisk guldklump. Selv om natten har han i lang tid sovet fra ca.19-6 uden opvågninger:-) Når bare han får lov at sove i barnevognskassen vel at mærke.... Vi prøver ind i mellem at putte ham i tremmesengen (nøjagtigt samme sted som barnevognskassen plejer at stå og på fuldstændig samme måde). Udover vi prøvede det her i aftes/i nat er det nogen måneder siden vi sidst prøvede, så tror ikke han kan huske, han har prøvet det før...
Han sov så elendigt i nat. Var vågen flere timer af flere omgange og kravlede rundt i sengen og var rigtig godt gal/ked af det. Det generer ikke mig, at han sover i barnevognskassen (med sele på), men er der nogle gode argumenter for at han skal over i tremmesengen? Ellers vil jeg nemlig hellere bruge krudtet et andet sted:-)
Med venlig hilsen
Mor