Brev:
Søvn ... - 10 mdr.
16. maj 2012
Alder:
10 mdr.
Søvn ... - 10 mdr.
Hej Helen!
Tusind tak for dit svar vedr. vores søns søvn (eller mangel på samme). Vi har fuldt den plan du sendte os til punkt og prikke, og det gav meget hurtigt en positiv effekt. Der viser sig dog et mønster i, at der er et par gode nætter efterfulgt af 1 eller to dårlige. De sidste to nætter har igen været helt forfærdelige. Han har skreget ca hvert 3. kvarter og skal have sut og tryghed før han falder i søvn igen.
Vi har tid ved ørelæge den 21. Maj, men har ikke umiddelbart indtryk af, at det er ørerne der er problemet, da hverken sundhedsplejerske eller læge har nævnt noget når de har tjekket. Så... har du flere gode forslag som vi kan forsøge? Det er så synd for ham, for han er selvfølgelig utrolig pylret om dagen, når han ikke sover ordentlig om natten, og nu hvor vi følger din plan, får han heller ikke lov at sove meget om dagen. Det er hårdt ved den lille mand - og ved hans forældre.
Hvornår tænker du, at vi skal ændre i planen igen i fht mad, lure osv.? Håber du har endnu et par guldkorn i ærmet ;-).
Tak igen!
Med venlig hilsen
Heidi