Brev:
Skriger hysterisk, når hun skal i seng om aftenen
2. maj 2012
Alder:
11 mdr.
Skriger hysterisk, når hun skal i seng om aftenen
Hej Helen
Lige en hurtig opsummering af hvem vi er.... Jeg har en datter på 11 måneder hun er født 5 uger for tidlig ved akut kejsersnit pga HELP men ud over en lav fødselsvægt 1650g var hun helt perfekt :-)
Hun er en sød og dejlig pige som er meget på og fuld af spilopper... Hun er fuldt med motorisk og er også rigtig god til at spise (hvor vi har brugt din fantastiske bog)
Men vi har et problem hun er enormt dårlig til at falde i søvn om aftenen.... Hun skriger helt hysterisk når hun bliver lagt i hendes seng.... Og det hjælper ikke noget at man sidder og holder hende i hånden eller synger for hende....
Rigtig mange gange ender det med at hun sover på min mave inde på sofaen indtil vi alle sammen går i seng.... Nogle gange kan vi så få hende til at sove i hendes seng andre gange ender hun i smørhullet.... Til gengæld sover hun så til næste morgen....
Ville bare så gerne at hun ikke behøvede at være så ulykkelig.
Håber du kan hjælpe.