Brev:
Søvnrytme, 6 uger
20. marts 2012
Alder:
1 mdr.
Søvnrytme, 6 uger
Hej Helen
Vi har en dreng på nu 6 uger. Jeg vil høre om det allerede nu er muligt/en god ide at forsøge at påvirke hans søvn rytme.
Årsagen til at jeg spørger er at han nu i 1-2 uger har taget en lang lur fra eftermiddag til sen aften (mellem 5-8 timer), men han vågner hver anden time (og er urolig og svær at få til at sove) om natten. Vil det være en god ide at vække ham eller?
Vi har en dreng på 2,5 år som jo kræver mor når lillebror sover den lange lur, derfor er det lige nu svært at få søvn.
Ser frem til at høre fra dig.
Mange hilsner Mette