Brev:
Kan jeg gøre noget for søvnrytmen - 4 mdr.
1. marts 2012
Alder:
4 mdr.
Kan jeg gøre noget for søvnrytmen - 4 mdr.
Kære Helen,
Tak for dit svar på soverytmen - jeg kører nu efter din dagsplan du sendte mig - og læser osse i dine bøger .. har alle ... super gode som støtte til hverdagene med baby:-)
Vi er som sagt begyndt at følge din plan - men jeg skal lige høre om jeg skal vække Jakob om formiddagen - han vil gerne her sove 2 timer eller mere og du skriver 1.5 time....
Om eftermiddagen vil han ikke sove mere end 45 min!! jeg går troligt med barnevognen men han er helt vågen og ligger og kigger i ca en time mere - så jeg vil jo rigtig gerne ha vendt disse to lure .....
Vores dag er nu:
står op mellem 6.30 og 7 (kører søster i dagpleje 7.30)
ammes og puttes til lur ca kl 9
får grød ca kl 11.30 og ammes
leger
ammes og puttes til lur ca kl 13-13.30
powernap ca kl 17.30
får mos til aftensmaden og ammes
sengetid veksler mellem 20.30-21.30
vågner stadig mange gange herefter
men håber det hjælper med mere mad og struktur...
Så er det tiden der hjælper os eller kan jeg gøre noget selv mht til søvnen - som sagt så bruger jeg planen nu...
Kærlig hilsen fra
Camilla