Brev:
Åben seng
11. januar 2012
Alder:
4 år
Åben seng
Hej Helen!
Min dreng på 4 år har lige fået ny seng. Det er en ganske almindelig seng uden høje sider/ sengehest. Han har nu sovet i den et par nætter uden at falde ud af den, - vi har lagt en tyk madras ved siden af sengen, så der ikke sker noget, hvis han falder ud.
Kan jeg forvente med den alder han har, at han ikke falder nogen steder, så vi kan tage madrassen på gulvet væk?
Med venlig hilsen
hønemor