Brev:
Vågner kl 5
2. december 2011
Alder:
8 mdr.
Vågner kl 5
Hej Helen.
Så har jeg et spørgsmål mere :-)
Min ronja er nu 8 mdr og det er gået rigtig fint med at stoppe med flaske om morgenen... hun er faktisk ikke rigtig sulten før ved en syv otte tiden.
Hun får tre flasker i løbet af døgnet... en kl 13, en kl 19 og en kl 22.30. hun spiser i mellem 150-200 ml i hver flaske. derudover synes jeg hun spiser ok til måltiderne, selvom det ikke er vildt meget (synes jeg) men hun vejer ca 9,5 og er 71 lang, så tænker at hun får nok!
Hun sover for det meste 2 lurer hvor den første er på ca 2 timer og den næste på ca 1 1/2 time.
Hun bliver puttet omkring kl 19.30
Og nu til vores problem... hun vågner for det meste møg tidligt... mellem 4.30-6 :-(
Vi tager hende for det meste ind til os (hun sover på værelse med storebror nu) og en gang i mellem falder hun i søvn og sover til ved en syv halv otte tiden.
Problemet er at når hun vågner ved en 5 et eller andet tiden, så virker hun ikke færdig sovet og vil derfor gerne hurtigt sover igen. for det meste kan jeg dog holde hende hen til ved en 9 tiden bla fordi vi går børnehave med storebror (ellers kunne jeg ikke)
Jeg synes jo det er synd for hende at hun ikke er rigtig frisk og jeg er heller ikke selv vild med at stå op før kl 6 :-S
Hvad gør jeg? har du et råd...
Kærlig hilsen
Lea