Brev:
9 mdr træt om eftermiddagen
13. november 2011
Alder:
9 mdr.
9 mdr træt om eftermiddagen
Hej Helen....
Du har haft hjulpet os med en plan ang mad og sove rytmer med vores søn på 9 mdr. og det følger vi og det går rigtig godt pånær at du skriver han ingen eftermiddagssøvn skal ha og har hørt før du snakker om de ikke må sove efter kl 16 for så sover de ikke om natten .. men han sover 1 1/2 - 2 1/2 time om formiddagen
1-2 timer til middag han vågner ca kl 14.30-15
kl 16 får han lidt grød ,frugt og en bolle som du har skrevet og så er han glad til kl er 16.30 og der begynder han at blive meget pyldret og gnider sig i øjene.
Vi har holdt ham hen til aftensmaden kl 18 (men det er hårdt både for ham og os) til aftensmaden er han så træt at han ikke rigtig vil spise så meget så vi sidder længe og prøver stille og roligt... prøver at gøre ham glad ved at underholde så det er en rar ting at spise.. når vi så endelig har fået noget i ham og han er mæt igen så er han glad igen... så det er simpelthen fordi han bliver så træt ved halv 5 tiden ..
Vi har prøvet 2 dage her nu at få ham til at sove når han så bliver træt, for at se om det ville hjælpe men det lykkes ikke at få ham til at falde i søvn.
Hvad tænker du vi kan gøre..?
Lige noget helt andet .. din nye bog med mad, står der i den hvad du anbefaler med mad for hver mdr og sådan eller er det bare mad ideer.
Altså om det er delt op fra hvad de skal ha ud fra, hvor gamle de er?
Med venlig hilsen
Tina