Brev:
Tidlig sengetid
12. oktober 2011
Alder:
1 mdr.
Tidlig sengetid
Hej Helen!
Det går rigtig godt med vores lille dreng, der nu er blevet 6 uger. Han er glad og trives. I løbet af dagen sover han de fleste dage tre lurer af forskellig varighed. Om aftenen går han og jeg i seng samtidig omkring klokken 22. Herfter sover han typisk omkring 4 timer inden han skal ammes. Resten af natten vågner han så gerne omkring hver anden time for at få mælk.
Det fungerer egentlig rigtig godt. På sigt kunne vi dog godt tænke os at putte ham samtidig som hans søskende, - altså ved 19.30 tiden. Vi har forsøgt det, men så vågner han jo bare allerede omkring 23.30 og så hver anden time herefter. Det gør så, at jeg savner noget sammenhængende søvn først på natten.... At vække ham, når jeg selv går i seng er meget svært, da han sover rigtig dybt, når han først sover. Har du nogle forslag til, hvordan og hvornår vi evt kan begynde at putte ham tidligt?
Med venlig hilsen
NM