Brev:
Urolig søvn - 6 mdr.
16. september 2011
Alder:
6 mdr.
Urolig søvn - 6 mdr.
Hej Helen,
Endnu et lille spørgsmål: vores søn sover faktisk rigtigt fint om natten. Han er nem at lægge og falder let i søvn efter flaske kl 23 og kl 4.30. Dog vågner han mange gange gnider sig med armene i næsen, ørerne, håret, det hele får en tur og han vækker derved sig selv igen og igen, el hindrer sig selv i at falde i søvn...
Vi har altid brugt at svøbe ham og gør det stadig med armene ned langs siden i et babydynebetræk og så får han dynen over (m et andet betræk). Jeg løsner det når han sover men er faktisk holdt op med det, da han så bare vækker sig selv igen kort efter. Har du hørt om det før og bør vi lade være med at svøbe ham?
Jeg er også nødt til at gøre det i barnevognen om dagen, her stopper jeg dog bare betrækket godt ind under begge sider da han jo har sele på .
Med venlig hilsen