Brev:
Ny morgenrytme
27. august 2011
Alder:
11 mdr.
Ny morgenrytme
Kære Helen.
Min datter skal på mandag begynde i institution. Der er morgensamling kl. 9, hvorfor det anbefales, at alle børn er afleveret inden kl. 9.
Min datter vågner hver morgen kl. 6, plus/minus 15 minutter. Hun er træt og vil gerne sove ca. kl. 830 - nogle gange i 45 minutter, andre gange i 1½ time.
Når hun er træt, klarer hun alting dårligere - falder nemmere, slår sig nemmere, kan ikke lide at være alene.
Vi er sådan set glade for, at vi alle vågner kl. 6. Men hvad gør vi med hendes morgenlur, når hun samtidig skal være i institution inden kl. 9?
Tror nemlig ikke at hun vil kunne sove allerede kl. 8. Og hun kan ikke vente med at sove til efter kl. 9.
Hilsen