Brev:
Falder selv i søvn
27. juli 2011
Alder:
10 mdr.
Falder selv i søvn
Kære Helen
Der er nok et svar på vej fra dig på mit sidste kaotiske brev. Men jeg er bare nødt til at fortælle en lille succeshistorie herhjemme fra. Samme dag som jeg sendte brevet til dig om hvordan vi fik Gustav til at falde trygt i søvn i sin egen seng, lykkedes det faktisk!
Han lå kun ganske kort i vores seng, mens jeg strøg ham over kroppen og benævnte kropsdelene, som jeg har gjort siden han var helt spæd. Derefter kom han over i tremmesengen, hvor han fik lov at kravle rundt, stå og hoppe lidt osv. Han var ved at blive lidt ked flere gange, hvor jeg krammede og kyssede ham eller legede lidt titte-bøh. Efter lidt tid lagde han sig så til rette og faldt i søvn. Det var en dejlig oplevelse. Her til aften gik det endnu nemmere, så nu føler jeg, at vi er på rette vej.
Ser dog stadig frem til at høre dine tanker omkring ammestop. Jeg fik vist ikke skrevet at den primære grund til at jeg vil stoppe er, at han kun er interesseret i det om natten.
Mange hilsner fra
Gustavs glade mor