Brev:
Gråd/skrig ved aftenputning
31. maj 2011
Alder:
11 mdr.
Gråd/skrig ved aftenputning
Hej Helen:0)
Så er jeg tilbage igen...
Signe er nu blevet næsten 11 mdr og hun stortrivedes:0)
Vi har bare det problem, når hun skal puttes til natten, så bliver hun meget ked af det, skriger faktisk.
Hun får flaske og plejede at falde i søvn til den, men det gør hun ikke længere. Hvilket er fint nok, da hun jo selv skal lære at falde i søvn.
Det jeg har gjort de sidste 6 dage, de 2 er hun faldet i søvn til flasken og de andre 4, har jeg puttet hende og er gået ud i 3 min, hvor hun har skreget fra hun er blevet lagt, til jeg er gået derind igen. Jeg får hende til at holde op med at græde og falde til ro og går så ud i 2 min, så skriger hun bare endnu mere. Så går jeg ind igen og da det er ret hårdt for mit moderhjerte, har jeg givet hende det sidste i flasken, som hun så er faldet i søvn til og så bliver hun lagt.
Hun vågner op 1-2 gange om natten for at få en flaske, hvis hun får en flaske inden ca kl 24- 01, kan hun ikke klare natten uden en flaske mere.
- Mine spm. er så, hvordan skal jeg putte hende til natten, uden at hun bliver så ked af det, at hun skriger? Det er virkelig hårdt for hende og mig at høre på:-(
- Det andet er, hvordan kan jeg undgå den 3 flaske?
(Hun skal have 2 flasker, da hun ikke drikker mælk af kop)
Jeg glæder mig til at høre dit svar!
Med venlig hilsen
Anja.