Brev:
Hvad pokker kan vi gøre for at hun bliver i søvnen?
11. maj 2011
Alder:
1 mdr.
Hvad pokker kan vi gøre for at hun bliver i søvnen?
Hej Helen
Vores datter er nu 6 uger og selvom det er nummer to er der jo stadig en masse man kan blive i tvivl om....
Når hun skal sov, særligt hen på eftermiddagen og aftenen, så falder hun til ro og i søvn, men lige pludselig vågner hun op og er ulykkelig, vi kan så trøste hende igen ved at gå rundt, vugge, sssss'e og hun falder til ro igen det kan gentage sig x antalt gange... hvad pokker kan vi gøre for at hun bliver i søvnen?
Hun er træt og klar til at sove, men vækker sig selv.
vi går med hende
vi svøber hende
vi prøver at lægge hende
hun får sutten
vi sidder med hende
Kærlig hilsen
Lea der håber du kan hjælpe