Brev:
Markant anderledes søvn
2. maj 2011
Alder:
1 mdr.
Markant anderledes søvn
Hej Helen
Tak for dit svar forleden, jeg vil prøve at benytte svøbeteknikken, som du talte om.
Jeg har endnu et spørgsmål om søvn! Jeg synes nemlig, at min lille dreng, som er 7 uger på onsdag, er begyndt at sove MARKANT mindre i løbet af dagen. Natten er helt fin, der sover han rigtig godt. Men i løbet af dagen har han indtil nu sovet rigtig mange lure af et par timer ad gangen - det gør han ikke mere! Nu kan han godt være vågen et par timer, for så at sove 45 minutter og være vågen et par timer igen. Det synes jeg er meget! Forleden var han vågen i 5 timer i rap, og var til sidst helt rundt på gulvet af træthed.
Er det okay?? Jeg synes det er et voldsomt skift, i hvert fald.
Derudover sover han heller ikke så tungt, i hvert fald under hans lure i løbet af dagen. Det undrer mig, da han normalt er ret langt væk, og kan sove i flere timer i barnevognen (mens den triller, vel at mærke) - nu sover han 45 minutter, og er herefter helt frisk. Han sover især ikke hvis vognen står stille.
Håber mit brev giver mening!
Mange venlige hilsner,
Sarah