Brev:
Holder fest om natten
21. februar 2011
Alder:
11 mdr.
Holder fest om natten
Hej Helen
Har skrevet til dig før ang min datter Freja, som ikke sov igennem om natten. Hun lærte så at sove igennem i 14 dage.
For 3 uger siden startet hun i vuggestuen og alting blev ødelagt. Hun vågner mange gange og kan være vågen op til 1 el 2 timer om natten. Hun ligger og snakker, men hvis vi går fra hende bliver hun tosset. Så det resulterer i at vi tager hende med ind i vores seng. Hun ligger og snakker til os og fortæller sikkert en masse gode historier, men jeg skal snart starte på jobbet og skal meget tidligt op.
Er det her kun en periode fordi der sker en masse nye ting??
Hilsen Belinda