Brev:
En eller to lure
22. januar 2011
Alder:
10 mdr.
En eller to lure
Hej Helen.
Min lille dreng er nu 10 måneder og vokser godt og trives. Han vejer omkring 9,5 kg og spiser fint.
Mit spørgsmål går på hans lure. Han vågner kl. ca. 6.30 hver morgen og sover lur igen omkr. 9.30-10. Der sover han gerne tre timer i sin seng. Til gengæld er han meget meget svær at putte til anden lur. Det er umuligt at gøre det i hans seng. Ofte traver jeg rundt omkring i kvarteret i lang tid for at få ham til at lukke øjnene i bare en halv times tid.
Han bliver puttet til natten kl. 7-7.30.
Mit spørgsmål er derfor om man kan begynde at tænke på at skære det ned til én lur over frokost?
Et lille sidespørgsmål er, hvor meget mme han skal have i døgnet? Nu får han ca. omkring 400 mm. fordelt på tre flasker.
Mange hilsener fra
Majbarn