Brev:
Sove om dagen
3. november 2010
Alder:
4 mdr.
Sove om dagen
Hej Helen
Jeg har en skøn dreng på snart 5 måneder. Han er en glad dreng der trives godt.
Om dagen varierer det meget hvor længe han sover i barnevognen.
Nogle dage kan han sove 2 timer om formiddagen og 1 om eftermiddagen. Andre dage er det 30 minutter - 1 time ad gangen.
Jeg synes det er for lidt han sover, og han er også træt når han er kommet op. Nogle gange vågner han grædende og stopper kun hvis vi triller med barnevognen. Når vi så stopper vognen begynder han igen at græde. Han er jo så tydeligvis ikke udhvilet.
Som regel sover han formiddag, over middag og sen lur. Han sover til nat mellem 19 - 20 og sover hele natten kun afbrudt af 1 - 2 flasker. Han sover lidt urolig i perioder af natten og vågner mellem 6.00 og 7.00.
Han får grød til middag og ellers flaske.
Håber du har nogle idéer til, hvordan der kommer mere struktur på hans søvn om dagen.
Venlig hilsen
Lene