Brev:
Natte søvn - 10 mdr.
28. oktober 2010
Alder:
10 mdr.
Natte søvn - 10 mdr.
Hej Helen.
Min datter bliver 10 mrd her om lidt. hun er begyndt at vågne kl 3-4 stykker om natten og vil ikk sove videre. medmindre hun får en flaske mælk, og alligevel kan der godt gå 1 til 2 før jeg får hende til at sove og det holde ikke i længeden.
Synes jeg har prøvet alt, for at få hende til at sove, feks. tage hende med op i vores seng (hun har aldrig rigtig sovet hos os) så det virker selvfølgelig eller ikke.
Jeg kan hellere ikke forstå hun lige pludselig, har behov for en flaske på det tidspunkt, for siden hun var 3-4 mrd gammel har hun sovet igemmen, fra kl 18.30 til 6:30-7.00. hun bliver tilbudt en skål øllebrød eller anden grød inden hun skal i seng også får hun så sin flaske vælling.
Hun har ikke samme appetit for rigtigt mad/grød som hun havde bare for en uge siden og spiser ikke så meget i løbet af dagen, som hun plejer. Men de 3 flasker hun får drikker hun rub og stub.
Så tænker det er lidt fordi hun ikke for nok mad i løbet af dagen, men hun har tit haft nogle perioder hvor hun ikke spiser så meget om dagen og der plejer der ikke og være nogle problmer om natten.
Er også begyndt og have problmer med at puttet hende om dagen.
Hun kravler hellere ikke endnu.
Hilsen